Brunott Juwelier logo
Brunott Juwelier logo

Alle artikelen

FAQ | Veelgestelde Vragen

Vind antwoorden op al je vragen in de Brunott Juwelier FAQ. Lees meer over bestellingen, verzending, retouren, betaalopties, productonderhoud en meer. Ontdek onze gedetailleerde gids voor snelle en handige klantenondersteuning.

Kan ik bij Brunott terecht om mijn horloge te laten repareren?

Jazeker! We voeren alle horlogereparaties uit. Dit doen we via de geautoriseerde service centra waar we mee samenwerken. Voor meer informatie over horlogereparaties en onderhoud kun je terecht op deze pagina.

Kan ik een aankoop doen zonder BTW met het BTW-nummer van mijn bedrijf?

Ja, het is mogelijk om een aankoop te doen zonder BTW met het BTW-nummer van je bedrijf (als je bedrijf buiten Nederland is gevestigd). Stuur ons je bedrijfsgegevens en BTW-nummer. Hoewel ons systeem hier niet automatisch op is ingesteld, zullen we o

Is er een kortingscode beschikbaar voor een extra prijsverlaging?

Helaas kunnen we op een afgeprijsd artikel geen extra korting aanbieden bovenop de lopende promotie. Dit zorgt ervoor dat we onze prijzen eerlijk en concurrerend houden, en je kunt er zeker van zijn dat je een goede prijs krijgt bij een officiële ret

Zijn de Buddha to Buddha armbanden en ringen origineel of replica's?

Alle producten die wij verkopen, inclusief Buddha to Buddha armbanden en ringen, zijn origineel. Wij zijn officieel geautoriseerde dealers voor elk merk dat wij vertegenwoordigen, waardoor je verzekerd bent van echte producten.

Kan ik jullie via WhatsApp contacteren?

Ja, we kunnen ons gesprek zeker voortzetten via WhatsApp. Je kunt contact met ons opnemen via WhatsApp door een gesprek te starten via deze link.

Kan ik mijn batterij laten vervangen?

Ja, bij Brunott kun je voor alle soorten horloges terecht voor een nieuwe batterij! Wanneer je je horloge bij ons brengt, vragen we je het even bij ons te laten voor de service. Meestal is het al binnen een uur klaar, dus je kunt snel weer verder. Vo